امیار تجهیز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آتل شست پا

 

شکستگی یا انحراف انگشتان شست پا در افراد مسن و سالمند بسیار شایع شده است . البته طبق آمار بیشتر این معضل را در خانم ها شاهد هستیم چرا که سال ها پوشیدن بی رویه کفش های پاشنه بلند باعث می شود آرام آرام استخوان و غضروف کنار شست پا بیرون بزند و ما شاهد درد و بیماری هالوکس والوکس باشیم .

ظاهر بد فرم پا حاصل این بیماری می باشد که باعث شده بسیاری از مبتلایان به این معضل همیشه جوراب به پا داشته باشند . اما خبر نوید بخش و خوشحال کننده این است که اصلا نگران حل این بیماری و درمان آن نباشید چرا که با مدارا و مداومت در روشی که می خواهم بگویم در مدت کمتر از ۱۰ ماه انگشت شست شما به جای خودش باز می گردد و فرم صحیح پای خود را خواهید دید .

 

در این مقاله به معرفی یکی از محصولات فوق حرفه ای و موجود در بازار می پردازم که با نام آتل شست پا معروف است .این آتل طبی می تواند انجرافات بسیار زیاد و خفیف انگشت شست پا را نیز درمان کند .

کافیست آن را به مدت چند ماه استفاده کنید . خواهید دید کمتر از ده ماه این مشکل شما مرتفع می گردد . پیشنهاد می کنیم ماهی دو مرتبه یا کمتر از کفش های پاشنه بلند یا نوک تیز استفاده کنید.

امکانات و ویژگی های آتل شست پا مدل اسپیلنت

  • کم کننده دوره زمانی توانبخشی پس از عمل جراحی
  • مصلح استخوان و غضروف از درجه های متوسط تا زیاد
  • حافظ فرم درست استخوان انگشتان پاهای سالم

امیدواریم با داشتن کفش های طبی ورزشی به ورزش مداوم و روزانه بپردازید و از بروز همچین اتفاقاتی جلوگیری نمائید . همچنین در جهت افزایش توان استخوان های پاهایتان می توانید قبل از بروز این بیماری و برای پیشگیری از هزینه های آینده از این محصول استفاده نمائید .

لوازم جانبی همراه با آتل شست پا و درمان انحراف هالوکس والگوس

  1. تکه پلاستیک مخصوص دارای لولا
  2. قسمت ما بین پا
  3. ناحیه انگشت ها
  4. بند چسبنده و نگهدارنده انگشتان پا
  5. بند چسبنده ما بین پا
  6. پد لطیف و نرم با ضخامت بالا
  7. پد نرم و لطیف با ضخامت نازک

درخشانی09158883221

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی